VEDOUCÍ SMĚNY

Vaší činností bude:

• zajištění a řízení chodu pracovní směny
• dodržování a kontrola výkonnostních procesů v jednotlivých pracovních úsecích
• zajištění řádného, čistého a bezpečného provozu skladu
• zajištění dodržení pracovních směrnic ve všech úsecích
• operativní řešení problémů
• plnění dalších úkolů dle zadání nadřízeného
• personální vedení kolektivu (přijímání nových zaměstnanců, jejich zaškolení, plánování směn, organizování práce podřízených, kontrola jejich výkonu a dodržování pracovních postupů)
• zajištění jasné a efektivní komunikace s ostatními úseky skladu

Do týmu hledáme kolegu, který má:

• praxi min. 3 roky v oblasti skladování
• zkušenosti s procesy v oblasti skladování a transportu (výhodou jsou v oblasti distribuce potravin)
• zkušenosti s vedením týmu lidí (nábor, plánování směn….)
• uživatelskou znalost práce MS Excel, Word
• dobré komunikační dovednosti a organizační schopnosti
• schopnost samostatného rozhodování
• ochotu pracovat na směny (práce i v noci)

Proč právě k nám?

• Především Vás čeká přátelský tým, který Vám na začátku pomůže se zorientovat v pracovních postupech
• Nabízíme volnost v nápadech a zároveň odpovědnost za jejich realizování a výsledek
• 5 týdnů dovolené
• Stravenky
• Dotovaná Multisport karta za 400 Kč/měsíc
• A další výhody společnosti

Zjistěte více o práci v BILLE

Chcete pracovat pro BILLU? Zjistětě jak to u nás chodí a jak se staráme o své zaměstnance.