SERVISNÍ TECHNIK

Do našeho technického oddělení na centrále hledáme technicky zaměřeného kolegu, který bude schopen analyzovat problémy na prodejnách v oblasti TZB a spolu se servisní společností je pomůže co nejdříve vyřešit.

Co Vás konkrétně na pozici čeká?

• Pravidelné i nepravidelné technické kontroly na prodejnách
• Denní komunikace se servisními společnostmi
• Analýza technického problému na prodejně a organizace zajištění rychlé nápravy
• Účast na obchodních jednáních v rámci výběrových řízení a příprava smluv o dílo
• Nákup, údržba a běžná péče o všechna vytápěcí, klimatizační, vzduchotechnická a sanitární zařízení
• Každodenní práce s dohledovými a monitorovacími systémy prodejen

Do týmu hledáme kolegu, který:

• má vzdělání technického směru (výhodou je se zaměřením na vytápění, chlazení, vzduchotechniku, sanitu)
• má zkušenosti na pozici servisního technika nebo z facility managementu
• ovládá práci s PC (MS Office)
• přemýšlí v souvislostech a dokáže práci dobře koordinovat
• má dobré analytické schopnosti
• je schopen řešit problémy, nestandardní situace
• ŘP sk. B
• má základní znalost AJ, NJ

Na co se u nás můžete těšit?

• 5 týdnů dovolené
• Flexibilní pracovní doba (pevné jádro 9 - 15 hod.)
• Kantýna přímo na centrále – dotované obědy za 40 Kč
• Dotovaná Multisport karta za 400 Kč/měsíc
• Mobilní telefon, notebook

Pokud jste ten správný člověk na tuto pozici, tak věřím, že Vás výše uvedená činnost zaujala. Teď už stačí jen kliknout na tlačítko „Mám zájem“ a odeslat životopis. Budeme se těšit.

Zjistěte více o práci v BILLE

Chcete pracovat pro BILLU? Zjistětě jak to u nás chodí a jak se staráme o své zaměstnance.